Friss topikok

Linkblog

Budapest

Sőt: Városunk. Itt élünk, sokan itt születtünk, itt fogunk meghalni.
Minden, amit lehet Budapestről, Pestbudáról, Budáról és Pestről - közélet, történelem, dalok, képek.
Tények
- Lakosság: 1 721 000 fő
- Terület: 525 km²

- Az első kávéház: 1714
- Az első kabaré: 1901
- Az első mozi: 1896

Közérdekű:
  • Városháza: 327-1000
  • Szemétszállítás:
    06-40-353 353
  • Közlekedés: 258-4636
  • Küldj anyagot:
    mmityu@index.hu

    A konditerem és a tolerancia

    2016.05.20. 16:27 | Fotelrocker2

    "

    Üdvözlök mindenkit a Thor Fitness tulajdonosa vagyok.

    Atilláék egy hónappal ezelőtt kerestek meg és a kérdésük az volt,hogy járhatnának e edzeni hozzánk.Én igent mondtam nekik és örömmel segítettem is eligazodni nekik az edzőteremben,több alkalommal bementem amikor jöttek ha segítségre lenne szükségük.Az utóbbi pár alkalommal viszont olyan visszajelzések is érkeztek amik elmarasztalóak.

    Az edzőterem egy közösség,ide edzeni járnak az emberek.Nekünk ehhez kell igazodnunk.Jeleztem a szülőknek a problémát,de kitiltásról meg szörnyű diszkriminációról szó sincs.Különösen kedvesek a vélemények amikben jellemeztek minket és az edzőtermet de nem helytállóak.Mi a maximális segítőkészséggel álltunk hozzá.

    De valamit meg kell érteni:1 egy edzőterem veszélyes üzemnek számít 2 egy edzőterem közösség ahol többen végeznek munkát egymás mellett.Hiába az oktalan felháborodás és a gyűlöletkampány.A legnagyobb hiba az volt hogy maximális jószándékkal és segítőkészséggel felülbíráltam a józan ész érveit és igent mondtam nekik az elején."

     

     

    Ezt érti valaki???

    Szólj hozzá!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://budapest.blog.hu/api/trackback/id/tr708734862

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása